2014. május 26., hétfő

Első Tudatrendezés


Felvetődhetett a téma iránt komptenciám újabb kérdése. Azt tudni kell, hogy a téma olyan komplex, hogy még csak egy épület alapozásánál tartunk, aminek célja az alapfogalmak definiálása, hogy később is egyazon fogalmak alatt is ugyanazt értsük. A téma azonban olyan mélyen érinti az olvasó világképét, hogy szükségesnek tűnik ezen a ponton, hogy eldöntse, milyen mélységű hitelt ad az olvasottaknak és ennek forrása az Író.

Dióhéjban egy igazi vízöntő, aki elég racionális ahhoz, hogy amikor találkozik az ezotériával, igyekezze azt a tudomány határai közé értelmezni, amennyire csak tudja. Ha mindenre létezik magyarázat, ott már csak a Látószög a kérdés. Ha az embernek a látószöge magasabb, mint az olvasóé és a célja azt minél közelebb hozni a sajátjához, nem kezdheti a végén, mert senki nem fogja ismerni az információ addig megtett útját. Ez a lényege amúgy a közhelyszerű egymondatosoknak, hogy mindenki frázisoknak tartja őket, mert nincs meg a megértési mélységhez szükséges információ.

Volt még előtte pár fejreesésem, különböző korszakaimban. A közös bennük, hogy minden ilyen után sikerült úgy újrarendezem a tudatom, hogy még értelmesebb lettem, mint voltam. Amikor találkoztam a spiritualitással, később úgy értelmezve a helyzetet, hogy pozitív kimenetelű spirituális mutáció ért. Amikor találkoztam a spiritualitással, olyan dolgokat láttam, amiket simán elmagyarázhatnék bárkinek modern nyelvezetben, ám senki nem venne komolyan, mert nem a bibliai terminológiában beszélek. Hogy is tehetném, ha nem is olvastam? Szóval a témára rálátásom merőben új és nélkülözi a beidegződéseket.

Mindent csak utólag értesz meg és akkor is legyen ott a gyanú, hogy ezt is később még láthatod másképp is. Ezért nehéz a valósidejű blogolás, pláne a magasabb dimenziók jelenlétének tükrében, de ad egy stabil 3D-s folyamatos idővonalat, amiben a fizikai testem él. Akinek kinyíltak az érzékelései az átlag érzékelési tartomány fölé, ám azt senki nem tudta (csak hitte), hogy mennyire. Ha sikerül ezt érthetően leírnom, ahhoz képest, amit mondanék, Einstein egy kispályás figurává válik a kis nevetséges egyenleteivel. Az én egyenleteim érthető szavakból állnak, ám hogy megérted-e, ahhoz két dolog kell:

LÁTÓSZÖG      -      RUGALMASSÁG

A látószög megszerezhető, reményeim szerint úgy, hogy sikerül az alapokkal és az építményekkel felvinni a tudatod oda, ahol a Lényeg kezdődik.

Technikailag beültem egy lakásba és 10 évig lényegében ki se jöttem onnan. A tudatom megtett egy hatalmas távolságot térben és időben, elkerült téridőn kívülre, járt a mélytransz tartományban és megjártam a Kollektív Tudatot is (amit szerintem istennek értelmeztek). Az első pár évben nem jöttem rá arra, hogy ilyenkor én is megyek, ám a világom állandó (szerintem a 3D ok-okozati összefüggések miatt), inkább olyan, mint egy stabil díszlet, amit különböző terek és idők lényei elevenítenek meg. A történet megy tovább, csak az emberek változnak.

Később megértve a szinteket és a tudat-lélek-test-szellem szerepeit rájöttem, hogy magasabb dimenziókból nem csak egy korba térhetek vissza. Sőt, nem is csak egyszer és egy ember képében, hanem kifejezetten istenneveim is vannak, ami már érthető egy másik értelmezési szinten, a Tiétekén mindenki a gumiszobára gondolna elsőre. Nemrég egy időnként elkapott filmsorozatot láttam egy angol felfedezőről, aki megígérte a családjának, hogy többé nem indul útnak a hajójával, de mindenki tudja, hogy ez nem egy biztosíték. Hogy miért?



A   MÁSODIK UTAZÁS

CÉLJA, HOGY 

MEGÉRTSD AZ ELSŐT




A HARMADIK LESZ AZ, AMIRE AZ URAK GONDOLTAK.


A NEGYEDIK LESZ SZERINTEM AZ, AMIRE ÉN.




A Második Utazás előtt mindenképp elő kell készítenem azt. Van úgy, hogy az ember elér olyan szintre, hogy magának kell szabályokat alkotnia. Az Én szabályaim, melyek a spirituális emelkedés spirálívén haladók számára készült, alapvetően 3 szakaszra bontja az életciklusomat. Ezek a forgási irány mentén emelkednek, azaz egyszer eljutsz ugyanoda, de már egy másik szinten, majd tovább. Ha meg tudod jelen életben ezt csinálni, többet megértesz, mert különben az információk elvesznek a következő leszületésedkor. Ahol folytatod a sztorit és vagy képbe kerülsz, vagy nem. Az Ellenszelet ennek olyanok fújják, akik akár harcosan is védik a második álláspontot.

Ez az Anyag ezt az álláspontot oldhatja fel, ha megíródik.


A téridő-jelen valóság 3D tudatcsatlakozási pontok innen lehívhatók:

Zenei frekvencia

Prózai frekvencia