2013. március 29., péntek

A Vallás


Míg a tudomány prominens képviselői minden újra érdek- és irigységalapú szkepticizmust tanusítanak, ami nem az érdekeiket szolgálja, most evezzünk szintén kevésbé nyugodt vizekre.

Kezdjük ott, mi az Én istendefinícióm:

Olyan személytelen intelligencia, mely irányítja cselekdeteidet és engedelmeskedik akaratodnak.

Innentől kezdve Én itt bármit mondhatok, el vagyok könyvelve egy ................ (ezt nem tudom, csak Te), mert a véleményem nem hogy nem egyezik az övékkel, rendkívül veszélyes filozófiát sejttet, a Szabadságét. Tehát el leszek könyvelve valaminek, aminek ereje a Bibliáéval vetekszik és Ti csak a paplan alól adtok Nekem igazat.

Szóval Ti, Isten bárányai hogy jöttök Ti ahhoz, hogy el merjetek gondolkozni mindenféle dolgokon, amik közül csak az egyik az, hogy mi a francot keresel Te abban a templomban?! Amikor világosan benne van a '2000 éve íródott és azóta csak tartalmában jelentősen változó, stílusában és nyelvezetében nem annyira' Szentírásban, hogy mit csinált egy halász egy fuvarozóval és miket mondtak egymásnak. Ami annyira érdekes, hogy ezért képesek vagytok vasánap reggel felkelni.

Képzeljétek, Én enélkül is jól tudom, hogyan él egy fejlett lény!

- Nem haragszol ránk?
- Nem.
- Miért?
- Ti isten bárányai vagytok, nem? Egy bárányra meg ki haragszik?

A vallásban a vallásrendőrség a legjobb, amit elég nehéz lenne anélkül megmagyarázni egy idegen lénynek, hogy a barbarizmus legkisebb jelét is elkerüljük. Amikor egy külföldi munkám során egy muszlim kollégám megkérdezte, hogy milyen vallásom van, nem értette meg a választ. Amikor rájött, hogy Nekem tényleg nincs semmilyen vallásom, csak úgy vagyok a Semmiben (láthatóan elég jól), elgondolkodott, majd közölte, hogy ezért náluk azonnali kivégzés jár, ha ez valakiről ott kiderül.

De fő a Szeretet, melyről minden monoteista vallás beszél és sehol nem vívtak ekkora háborúkat, mint itt. A legtöbbet persze isten nevében. Szóval a megtérítésem erősen necces esélyeiről a következő sorok szóljanak.

- A Te nézőpontodból olyan, mintha megáldanám ezeket.
- Miért? A Tiédből mi?
- Holografikus programokat telepítek rájuk.

A hittérítőkkel történő találkozásaimból. A lerázhatatlan nénit úgy kell lerázni, hogy azt kell neki mondani: 'Végighallgattam és azon az állásponton vagyok, hogy nem szólnék bele az Ön véleményébe. Ezért Ön se tegye ezt az Enyémmel. Kézcsókom!'. A kezdeti értelmes párbeszéd két sráccal (az egyikbe e beszélgetés után kétségek ébredtek, ez jól látszott) ott szakadt meg, amikor a másik azt válaszolta, hogy 'Benne van a Bibliában'. Amikor megkérdeztem, hogy ez akkor ettől fogva tény, azt felelte, ha benne van a Bibliában, akkor az számára az. A tiszteletem azok iránt volt meg, akik (valamilyen amerikai egyháztól) láthatóan és jól hallhatóan amerikaiként születtek és tökéletesen beszéltek magyarul. A missziót komolyan kell venni és bennük megvolt a fanatizmus.

A véleményem a Lényegről az, tök mindegy, mekkora a vagyonod, mert nem az számít, szegény vagy-e vagy gazdag. Az számít, hogyan élsz. Amikor legutóbb Ott jártam a tudatommal, kivetettem a Tízparancsolatból a paráznaságról szóló részt. Úgyis felesleges és csak terhelte a Teret.

- Tudja pap, mi köztünk a különbség?
- Mi?
- Maga hisz istenben, Én meg tudom, hogy van.

Egy ateistának is hinnie kell valamiben, így Én is hiszek valamit. Egy ateista elsősorban Önmagában hisz és nem ettől válik sötét lénnyé, hanem attól, hogy itt is vannak eltérő fejlettségi szinten lévő emberek. Akik itt alacsonyan vannak, azoknak nyújt a vallás helyes irányt. A többiek (az egyházközösségben) csak akkor tudnak ebből kilépni, amint rájönnek, ők nem bárányok, hanem emberek. Humán értelemben.

A Kiút felé vezető táblára az van ráírva: BEÚT. Azt pedig legjobban egyedül lehet kipróbálni. Sem a bandázás, sem a csordaszellem nem alkalmas a meditációhoz, amitől a Szentek ma ekkora menők. Nem utasítom el a vallásos emberekkel történő eszmecserét, ha értelmesek és van humorérzékük!