2013. április 17., szerda

A Harmadik Szem


A Harmadik Szem meglétére Mi már találtunk bizonyítékot (álomban is látsz képeket, mégsincsenek nyitva a szemeid), a tudomány azért nem, mert ez nem mérhető.

A Harmadik Szemnek sokféle funkciója és megjelenési tartománya van. Sokan csak a vizális látást értik annak, amit úgy jobban érthetünk, amikor azon gondolkoztam a vakok esetében, meg lehet-e csinálni azt, hogy a Harmadik Szemükön át valósidőben jöjjön a Külvilág és meg van oldva a probléma. Lehet olyan, mint egy halvány hátrya, amin televíziós képek futnak és olyan hangulata van, mintha velünk történnének. Ha már halálkutató vagyok, mesélek Én is erről kicsit többet.

Nem mérhető például az, hogy ülök a ház előtt a padon a kellemes napsütésben pár éve és a franciák kb. tizenkilencszer lőtte fejbe egy sniperpuskával, mire megértették, hogy ez így nem fog menni. Arról Én csak egy értesítést kaptam és egy emlékfilet az egyik ilyenről. Ami az, hogy a szomszédos valóságban vagy és a kép átsugárzik. Ezt kapod meg Te ott. Hogy ilyenkor ezekben halál után mi történik, az rejtély, ugyanis a világot továbbra is vetítem, tehát mindenki él. Jönnek emlékek ilyen valóságokból, hogy továbbmentek. Ezek a tudomány által még fel nem fedezett frekvenciák és mérhetetlenek. Vagyis irrelevánsak addig, amíg valaki nem bizonyít.

Ha előkerül egy jós, aki előre megmondja, eltűnik, mert a biznisz elsodorja. Vagyis a Harmadik Szem inkább a többet értést jelenti, mint a többet látást. Egyszer ültünk a szobában egy sráccal és egy lánnyal és azt látom, hogy a lány eldől és meghal. Persze 3D-ben továbbra is ott ült előttem, de a hátryavideo baromi erősen ment. Úgy is, hogy mi a francot csinálunk egy halott lánnyal a nyári délutában. Ez órákig valósidőben jött, olyan volt, mintha valaki sűrűn érdeklődött volna, hogy ilyenkor mit kell csinálni. Közben itt, real3D-ben kellemes dumcsi a csajjal, közben odaát két verzió bontakozott ki. Az egyik, eljutni egy hídig éjszaka, a másik, az ágyrafektetni és megróbálni feléleszteni valami ütős meditációval. A lánynak a hidas verziót mondtam el, mert a másik verzió még folyamatban van. Minden holo kísérlet hosszúkás és teljesen másképp kell értelmezni hozzá az Időt.

Többször végignéztem, amint a Terrorelhárítók rámtörik az ajtót, miközben sodortam a dohányt és megbilincselnek. Pár ilyen történet ennél is tovább ment, úgyhogy lassan ismerek itt úgy mindenkit, hogy ő Engem nem. Tehát a Harmadik Szem jóval több annál, hogy kukkolod a csajokat. Ám amíg Te kukkolod a csajokat, addig Én nyugiban végezhetek a Harmadik Szemmel kísérleteket, mert tuti nem találkozom Tőletek senkivel. Így lett is egy kis fejlesztés, ha valaki találkozna vele. Úgy jelenik meg hártyavideon, mint egy Asztal és kiköszön belőle egy kis Varázsló, aki segít használni a rendszert. Nyugi, érteni fogod.