2013. április 6., szombat

Az elme felkészítése


A probléma lényege a következő. Olyan a szitu, mintha egy űrhajón feküdnél a Többiekkel, mindenki egy sztáziskamrában. A sztázisban egy 3D-s holografikus játékot játszol, amit (most ne bonyolódjunk bele) vírustámadás ért. Ha fel akarsz ébredni, a Tudatoddal el kell jutnod a Kilépőkapuhoz. A vírus azonban ezt akadályozza és úgy viselkedik, mint egy személyiség, amely a holografikus térben létezik, vagyis mindent tud, amit Te. Így a Szíven és az Egon át Belőled (!) engedi ki a Téged akadályozó Erőket. Akik az emberekben és az ügyekben jelennek főként meg. Ezért kell egyedül meditálni vagy egy erre felkészült személlyel.

Más értelemben, ahogy haladsz kifelé, a Spirituális Tér egyre sűrűbbé válik és egyre nagyobb ellenállást képez. Mintha egy rugót tolnál be. Ám amikor eléred a Kaput, egy más világba jutsz!

Az első és legfontosabb dolog, biztosítsuk Magunkat arról, hogy az elménkkel nincs semmi baj. Ha nem félsz a saját elmédtől, az abból derül ki, hogy biztos vagy Magadban. Szükséged is lesz erre, mert olyan hatások érhetik az agyad, amire esetleg (mondjuk kell dimenziószám nélkül) nincs felkészülve. Ha hirtelen felkerülsz egy olyan magasabb dimenziós valóságba, ahol ott állsz és történetben vagy, az időnként lehet embert próbáló feladat. Akármi történhet! Nekem egyszer volt olyan, hogy éreztem a Megszállót fölöttem, ahogy igyekszik Engem megijeszteni azzal, hogy állítgatta a vérnyomásom és ilyen esetben is tök nyugodtan kell tovább ülni. Egyszer kigyulladt az asztal egy gyertyától és Én továbbra is ott ültem nyugodtan és néztem a tüzet, mert benne voltam egy folyamatban és addig nem állhattam fel, amíg nem végeztem.

Bármi (hangsúlyozom BÁRMI) történik az agyadban, belső nyugalmad megtartod!

A meditáció amúgy egy tök békés és nyugodt dolog, ám ha valaki halálkutató, az minden bizonnyal a meditatív tudatállapotok határvidékein jár. Itt a Külvilág azért érdekes, mert érezhetően sokszor kötött forgatókönyvnek lehet érezni azokat, amik történnek és mindig a tudatpozíciódnak megfelelő állapotot tükrözik. Hogy 3D-ben jól van-e eltalálva a JelenPont, az erős kérdés, de lehet, valaki rákattan erre és felderítheti. Csak jussatok el idáig! A tudatszintek közti átjárás nem egy mindennapos dolog és erre egy egszerű elme nem képes. A zsenit mi választja el az őrülttől? Mivel az egyszerű elme mindkettőt abnormálisnak tartja. A zseni átlátja, amit csinál, az őrült nem. Vagyis az elmédnek olyan állapotba kell kerülnie, amivel bármilyen helyzetben képes feltalálnia magát és erre a csak intuíció (megfelelő intellektus híján) nem elég.

A személyiséged azért lényeges, hogy ép és szilárd legyen, mert ahogy emelkedsz, egyre több emberre gyakorolsz hatást. Egyáltalán nem mindegy, ezeket az embereket milyen viselkedési és jellemminták érik.